L’aplicació de la metodologia SEFED s’adapta íntegrament al plantejament i als objectius del mòdul d’Empresa a l’Aula del cicle de grau mitjà de Gestió administrativa:
- S’imparteix en un aula-taller amb una distribució com si es tractés d’una oficina
- L’alumnat, repartit en els diferents departaments de l’oficina, desenvolupa les tasques corresponents a un auxiliar administratiu.
- Es realitzen operacions comercials amb altres empreses simulades SEFED
- S’utilitzen els mateixos documents i canals de comunicació que les empreses utilitzen en la realitat
Valor afegit
- L’empresa simulada SEFED es converteix en un “projecte de centre” que aporta valor
- Afavoreix el treball en equip del professorat
- Es constitueix com a aula-taller per a tot el cicle
- Genera materials i activitats susceptibles de ser treballades en altres mòduls
- És un element de promoció del centre educatiu i fomenta la relació en el seu entorn empresarial
- És un projecte integrador entre diferents famílies professionals del centre educatiu
- Les empreses reconeixen el valor afegit de l’alumnat format amb metodologia SEFED
- S’utilitza un sistema informàtic en xarxa, una plataforma informàtica, que possibilita la gestió amb organismes públics i altres entitats externes a l’empresa
Aplicació SEFED pel mòdul d’ Empresa a l’ Aula