Adaptació SEFED a qualsevol projecte de emprenedoria i en concret al certificat de professionalitat de Creació i gestió de microempreses.
La persona emprenedora participa en el procés de creació d’una empresa simulada SEFED
Treballa a l’entorn de la xarxa d’empreses simulades SEFED: elabora i executa el pla d’acció comercial llançant els productes o serveis, negocia les condicions de compra i venda, màrqueting digital, etc.
Comerç electrònic utilitzant un programari propi de les botigues virtuals SEFED
Control de tresoreria, banca electrònica i liquidació d’impostos a l’Agència Tributària virtual
Programari empresarial específic per a persones emprenedores en versió professional
La persona emprenedora elabora el seu pla d’empresa durant la seva estada a l’empresa simulada SEFED
Valor afegit
Fomenta les competències lligades al procés d’emprendre, habilitats directives, presa de decisions, planificació i organització de l’activitat del negoci
La metodologia SEFED constitueix un banc de proves idoni per a que les persones emprenedora entreni tots els processos i adquireixi la confiança suficient per desenvolupar el seu projecte
Possibilitat de realitzar estudis de mercat reals a la pròpia xarxa SEFED
Incrementa la viabilitat del pla d’empresa i l’engegada del projecte empresarial
Et donem suport per aplicar els continguts a l’empresa SEFED. Contacte amb nosaltres: comunicacio@inform.cat